martes, 10 de diciembre de 2013

LA VIVÈNCIA DE LA MARTA i EN ROC... i D'UN PROJECTE: ECO-MAMA

Molt emocionada escric aquestes paraules ja que s'apropa el primer aniversari d'en Roc i a mida que avancen els dies no puc deixar de recordar aquells meravellosos 9 mesos d'embaràs i, com no, el part! Un part dur, llarg i molt intens i que per res es va assemblar al que havíem somniat; tot i així vam tenir el millor dels postparts, un inici de lactància meravellós i seguim tenint una lactància molt feliç i des de el primer moment , ja que en Roc, va reptar tot sol fins el pit i s'hi va agafar de la manera més natural.

Des que em vaig quedar embarassada m'imaginava donant pit i m'emocionava enormement només de pensar-hi. Durant tot l'embaràs vaig sentir una forta necessitat d'informació, no podia deixar de llegir tot el que trobava i, de seguida, el meravellós món de la criança respectuosa i natural em va captivar. Abans de néixer en Roc ja havíem decidit que portejaríem, faríem pit, collit, BLW i faríem servir bolquers de tela. 


Estic convençuda que el fet d'estar ben informada va fer que gaudís de la nostra lactància i gaudir de la lactància tant intensament va fer que gaudís també del postpart i, tot junt, entre el porteig i el collit em va facilitar molt el dia a dia, per això sóc on sóc i faig el que faig, per posar el meu granet de sorra i ajudar en allò que pugui a les mares que ho desitgin a gaudir plenament de la seva maternitat. 


Sóc educadora infantil formada en Artterapia i diverses expressions artístiques (teatre, cant, dansa...) i, com que sóc una amant del porteig i un cul inquiet, sempre en formació, de seguida vaig fer la formació d'assessora de portanadons avançada i actualment estic fent la formació d'assessora de lactància.

Emocionada, comparteixo amb vosaltres aquest vídeo que recull el nostre embaràs i inici de postpart.

Roc Work in progress



Des de Eco-mama, a part de la venta de productes ecològics relacionats amb la maternitat i criança, també oferim tallers (portanadons, contes, recuperació postpart) i xerrades sobre els temes que ens commouen (portanadons, BLW, bolquers de tela...) i organitzem showrooms i trobades de mares per donar-nos suport mútuament i fer tribu.






Mireu quin foulard semielàstic tant bonic que ens ha cedit Eco-Mama per la panera,gràcies!


Feu una visita a la nova web d'Eco-mama
www.ecomama.cat


2 comentarios:

  1. Precios!!! Molt divertit el muntatge de les fotos de embarassada!!!!

    ResponderEliminar
  2. Moltes gracies sabotigueta. Jo m'emociono cada cop q el veig. Un peto.

    ResponderEliminar